Reklamace na kamenné prodejně
Reklamované zboží nám přineste na prodejnu spolu s dokladem o koupi. Reklamační protokol sepíšeme společně na prodejně. K reklamaci bude z hygienických důvodů přijato pouze řádně očištěné zboží.
Reklamace zboží přes e-shop
1. Vyplňte Reklamační protokol, do kterého uvedete popis závady zboží, číslo faktury, vaše jméno a tel. číslo.
2. Budeme rádi, když nás o reklamaci budete dopředu informovat prostřednictvím emailu superboticky@email.cz
3. Z hygienických důvodů zboží k reklamaci vždy očistěte. Ušpiněné zboží může být důvodem pro odmítnutí reklamace.
4. Zašlete nám zboží spolu s Reklamačním protokolem na adresu provozovny
Superbotičky
Hradišťská 28
Pardubice 533 53
5.Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme s výrobcem jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme Vám nové zboží nebo Vám vrátíme peníze (to v případě, že už zboží nebude v naší nabídce).
6. Pokud nám zboží zašlete na dobírku tak nebude přijato.
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou věc, nebo může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
- opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
- nesprávnou údržbou
- zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.
Záruční doba
Záruční lhůta je 24 měsíců od data převzetí produktu. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.