PROVOZOVATEL
Jana Tringelová
K Potoku 298
533 53 Pardubice – Ohrazenice
IČ: 06363202
DIČ: CZ8859033645 (plátce DPH)
PRODEJNA
Superbotičky
Hradišťská 28
533 53 Pardubice - Ohrazenice
Česká republika
tel. 605 221 181
E-mail: superboticky@email.cz
ODPOVĚDNÁ OSOBA
Jana Tringelová
Prodáváme pouze NOVÉ ZBOŽÍ!
Vážení zákazníci,
přednostní je pro nás prodej v kamenné prodejně, proto se může stát, že zboží prezentované na e-shopu se může v danou chvíli prodat na prodejně. Aktuální stav skladových zásob Vám proto neprodleně prověříme po zaslání objednávky, nebo na základě emailu či telefonátu.
Možnosti objednání
Zboží je u nás možno objednat přes e-shop, emailem superboticky@email.cz, nebo osobně na naší kamenné prodejně v Pardubicích. Při objednávce e-mailem musí zákazník uvést své celé jméno, adresu pro dodání, telefonní a emailový kontakt.
Osobní odběr či vyzvednutí internetových objednávek je možné na prodejně v Pardubicích dle otevírací doby obchodu.
Adresa prodejny: Hradišťská 28, 533 53 Pardubice – Ohrazenice.
Reklamace
V našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v kterékoliv kamenné prodejně, v souladu s platným Občanským zákoníkem. Na zboží objednané a zakoupené prostřednictvím e-shopu stejně tak v kamenné prodejně poskytujeme standartní záruku v délce 2 let. Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nebyla poškozena při přepravě. Pokud ano, je povinen zkontrolovat zboží. Pokud je zboží poškozeno, je kupující povinen neprodleně uplatnit reklamaci u přepravce a informovat prodejce. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevztahuje se na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo nešetrným zacházením či mechanickým poškozením. Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, oznamte nám co nejdříve e-mailem nebo telefonicky jakou vadu reklamujete. Zboží zašlete řádně očištěné, zabalené, s dokladem o zakoupení na naši adresu, kterou najdete v kontaktech. Každou reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky. Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů.
Veškeré eventuální reklamace jsou možné řešit v kamenné prodejně v Pardubicích.
Za všech okolností se snažíme vyjít zákazníkům vstříc a reklamaci vyřídit k Vaší spokojenosti.
VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
ZBOŽÍ Z KAMENNÉ PRODEJNY
Přesto, že nemáme zákonnou povinnost vyměňovat či vracet zboží zakoupené v kamenné prodejně, vycházíme našim zákazníkům vstříc a v případě, že zákazník zjistí, že mu z jakéhokoliv důvodu zakoupené boty nevyhovují, má u nás právo nenošené, nijak nepoužité, s originálními visačkami a v originální krabici zboží vyměnit za jiné do 5 dnů od zakoupení. Na takto vrácené zboží hotovost nevracíme. Prosíme, pečlivě si při koupi promyslete velikost zboží a její použití.
ZBOŽÍ PŘES INTERNET
V souladu s občanským zákoníkem (paragraf 53, odstavec 7) můžete bez udání důvodu zboží zakoupené přes internet vrátit do 14 dnů od doručení. My Vám vrátíme peníze na Váš účet. Vrátit bez udání důvodu lze pouze nové, nepoužité zboží. U zboží, které již nemá původní obal, nemá visačky, bylo použito, opotřebováno, poničeno, či dokonce zcela zničeno nebude možnost vrácení akceptována. Mějte prosím na paměti, že použitím či vypráním, ztrácí nové zboží svou hodnotu, a je pro nás tudíž dále neprodejné. Proto si raději zboží vždy nejprve prohlédněte a vyzkoušejte, než odstřihnete visačky a začnete jej užívat. Zároveň prosíme, abyste si pečlivě rozmysleli velikost zboží, přeměřili délku stélky, ať zbytečně nepřicházíte o čas při vracení či výměně zboží.
Vracejte prosím zboží:
- v původním obalu (pokud zboží původní speciální obal má)
- se všemi původními visačkami, nálepkami a podobně
- se potřebnými doklady (faktura za zboží Vám chodí emailem při odeslání zboží - tisknout ji nemusíte, není pro nás při vracení zboží podstatná. Důležité ale je vyplnit formulář na vrácení zboží, který neleznete ZDE. Pokud nemáte možnost tiskárny, stačí nám formulář napsat volnou formu na list papíru)
Místem pro uplatnění reklamace či vrácení zboží je provozovna/prodejna patřící prodávajícímu, ze které bylo zboží zasláno. Kupující může uplatnit reklamaci či vrácení zboží osobně, nebo zasláním přepravní službou na adresu: Superbotičky, Hradišťská 28, 533 53 Pardubice – Ohrazenice
Vrácení zpět přes Zásilkovnu (pomocí zpětného kódu)
Pro zjednodušení nabízíme možnost zaslání zboží zpět přes Zásilkovnu pomocí zpětného kódu. V tomto případě je potřeba balíček zabalit a donést na podací místo Zásilkovny. Tam nahlásíte speciální kód 99679256, obsluha zásilkovny si poté sama vytiskne štítek a balíček nám zašlou zpět. Cena služby je 60 Kč a částka Vám bude odečtena z vrácené částky za zboží. Při předání balíčků zásilkovně nic platit nebudete. Použitím zpětnéhé kódu souhlasíte s částkou 60 Kč, která Vám bude účtována.
I. Obecná ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) platí pro nákup v internetovém obchodě prodávajícího provozovaném na internetové adrese www.superboticky.cz (dále jen „e-shop“), přičemž blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Obchodní podmínky jsou v rámci e-shopu každému přístupné.
- Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „NOZ“).
- Není-li výslovně uvedeno jinak, pro účely těchto obchodních podmínek se v souladu s NOZ považuje za spotřebitele každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná (každý takový člověk dále jen "kupující" „spotřebitel“).
II. Kupní smlouva
- Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je vymezen příslušnými právními předpisy a kupní smlouvou, jejíž součástí jsou i tyto obchodní podmínky.
- Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu kupujícího.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou superboticky@email.cz.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu.
- Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu závazek odevzdat zboží kupujícímu a umožnit mu nabýt vlastnické právo ke zboží. Kupujícímu vzniká závazek zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.
- Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že si je vědom toho, že tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, a že se s těmito obchodními podmínkami detailně seznámil. Na tyto obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění seznámit.
- Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených NOZ je ve smyslu ustanovení § 1726 NOZ vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) NOZ vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
- Prodávající se zavazuje dodat objednané zboží kupujícímu do 30ti dní od jeho objednání, v opačném případě má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy.
III. Specifikace zboží a cena zboží
- Označení zboží a popis jeho hlavních vlastností je u každého zboží uveden přímo v e-shopu.
- Cena zboží je u každého zboží uvedena přímo v e-shopu. Tato cena je uvedena včetně všech daní a poplatků. Za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách bude prodávající účtovat kupujícímu nad rámec ceny zboží náklady na dodání zboží kupujícímu.
- Kupní cena zboží bude dohodnuta v každé kupní smlouvě s tím, že výše takové kupní ceny bude odpovídat kupní ceně příslušného zboží uvedené v e-shopu v době odeslání objednávky kupujícím. Prodávající je oprávněn ceny zboží jednostranně měnit s tím, že na již uzavřenou kupní smlouvu nebude mít taková změna ceny vliv.
IV. Platební podmínky
- Způsob úhrady kupní ceny bude sjednán v kupní smlouvě, a to v návaznosti na volbu kupujícího učiněnou v jeho objednávce, kdy kupující má možnost volby z těchto variant:
- Platbou předem na základě údajů zaslaných prodávajícím
- Dobírkou při dodání zboží – kupní cena bude uhrazena kupujícím v hotovosti při převzetí zásilky, a to k rukám přepravce pověřeného dodáním zboží; úhrada kupní ceny je podmínkou předání zboží.
- Hotově nebo platební kartou při osobním odběru.
V. Doprava
Zboží bude kupujícímu dodáno na adresu, kterou kupující uvede v objednávce, a to prostřednictvím zvoleného přepravce.
- Zásilka bude obsahovat objednané zboží. Prodejní doklad zasíláme emailem. Pokud jej chcete v tištěné formě, prosím uveďte tuto informaci do poznámky při objednávce. V případě vícepoložkové objednávky mohou být jednotlivé položky expedovány v několika zásilkách s tím, že poštovné nebude navyšováno.
- Náklady na dodání zboží objednaného v rámci jedné objednávky jsou nezávislé na počtu objednaných kusů (položek). Náklady na dodání zboží, které je kupující povinen uhradit současně s úhradou kupní ceny zboží, jsou součástí obchodních podmínek a jsou uvedeny níže. Uvedené náklady na dopravu jsou platné pro doručení v rámci ČR. Dodání do zahraničí vč. Slovenska se řídí aktuálními tarify České pošty a jejich vyčíslení zašleme spolu s potvrzením objednávky.
- Prodávající nebude kupujícímu účtovat náklady na dodání zboží v případě:
- pokud hodnota objednávaného zboží činí současně alespoň 3000,- Kč. V případě, že zákazník u takto zaslaného zboží odstoupí od smlouvy, však platí ustanovení VIII. bod 4.
Kupující souhlasí s tím, aby prodávající poskytl vybranému přepravci údaje týkající se kupujícího, a to v rozsahu, který je nezbytný pro řádné dodání zboží.
- Prodávající zboží před jeho dodáním zabalí a označí způsobem obvyklým, odpovídajícím dohodnutému způsobu dodání a užívání.
- Vyžaduje-li to povaha zboží nebo určuje-li takovou povinnost výslovně příslušná kogentní právní norma, je prodávající povinen jako součást dodávky dodat kupujícímu takovou dokumentaci a doklady vztahující se k dodávanému zboží, které jsou nutné k převzetí a užívání zboží.
Námi nabízené dopravné:
Česká pošta – 129 Kč (při platbě dobírkou bude navíc účtováno 50 Kč)
Zásilkovna – 60 Kč (při platbě dobírkou bude navíc účtováno 30 Kč)
PPL – 90 Kč (při platbě dobírkou bude navíc účtováno 30 Kč)
poštovné zdarma při objednávce nad 3.000 Kč
VI. Nabytí vlastnického práva, přechod nebezpečí škody
- Je-li kupující spotřebitelem, vlastnické právo ke zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží od vybraného přepravce.
- Není-li kupující spotřebitelem, odevzdá prodávající zboží kupujícímu předáním vybranému přepravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči vybranému přepravci. Na kupujícího, který není spotřebitelem, přechází nebezpečí škody na zboží předáním věci vybranému přepravci pro přepravu do místa určení uvedeném v objednávce.
VII. Nároky z vad zboží
- Prodávající dodá kupujícímu zboží v množství, jakosti a provedení, jak je ujednáno v kupní smlouvě. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný z kupní smlouvy; jinak pro účel obvyklý.
- Nároky kupujícího z vad zboží (včetně způsobu vyřízení reklamace) se řídí příslušnými ustanoveními NOZ.
- Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
- Kupující je povinen prokázat nákup zboží (dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do určeného servisního místa. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
- Prodávající je povinen do tří pracovních dnů rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodli na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
- Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.
- Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o něm kupujícího informovat podle jeho požadavku e‑mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
- U oprávněné reklamace má kupující nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací v nutné výši. U reklamace neoprávněné má na totéž nárok prodávající.
VIII. Právo spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy
- Ustanovení tohoto článku VIII. obchodních podmínek se vztahují výhradně na kupujícího, který je spotřebitelem. Je-li tedy níže v tomto článku použito výrazu „spotřebitel“, je tím míněn kupující, který je spotřebitelem.
- Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu prokazatelně odešle prodávajícímu oznámení, že od kupní smlouvy odstupuje.
- Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů zboží, které od něho obdržel. Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel. Pokud spotřebitel odstoupí pouze od části objednávky (vrátí například jeden pár ze tří objednaných), poštovné za zaslané zboží (kompletní balík zaslaný spotřebiteli) se nevrací.
- Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží v nezbytné minimální výši, stejným způsobem, kterým je od něj přijal. Doběrečné je volbou zákazníka, s nímž má prodávající vyšší náklady ne z vlastní vůle, tudíž tato částka nespadá pod zákonem danou povinnost. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním nepoškozeném obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty předmětného zboží.
- Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu škody a započíst jej na vracenou částku.
- Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá.
IX. Ochrana osobních údajů
- Kupující uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů (uvedených v kupní smlouvě) v databázi zákazníků prodávajícího po naplnění kupní smlouvy (za účelem marketingu, nabízení dalšího zboží, případné další obchodní spolupráce či dalších smluvních vztahů), a to až do doby, než písemně doručí prodávajícímu svůj nesouhlas s takovým zpracováním.
- Prodávající informace o kupujících uchovává v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních, ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití. Tyto údaje prodávající nepředá žádné třetí osobě, s výjimkou případné zákonné povinnosti sdělení takové informace, a s výjimkou přepravců a poštovních doručovatelů pověřených prodávajícím dodáním zboží; těmto budou sděleny pouze takové údaje, které jsou nezbytné pro doručení zboží.
- Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího doručené prodávajícímu odstranit z databáze.
X. Kontaktní údaje prodávajícího
Superbotičky
Jana Tringelová
K Potoku 298
533 53 Pardubice - Ohrazenice
tel.: 605 221 181
E-mail: superboticky@email.cz
XI. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů
- Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) NOZ sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
XII. Závěrečná ustanovení
- Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření.
- Prodávající je oprávněn obchodní podmínky kdykoliv změnit. Pro konkrétní kupní smlouvu jsou však obchodní podmínky platné ve znění účinném ke dni uzavření dané kupní smlouvy.
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 03.09.2017.
- Přílohu těchto obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy